Het zit er op...

22 december 2018 - Bangkok, Thailand

Onze koffers zijn gepakt, souvenirs gekocht, laatste keer gezwommen, nog een keertje binnenlopen bij de 7Eleven, noodle soepje eten, laatste keer de sfeer opsnuiven in de stad....

Straks richting luchthaven, na een 12,5uur durende vlucht komen we zondagochtend terug aan in Belgenland na 125 geweldige dagen op Aziatische bodem.

Na Krabi spoorden we naar Hua Hin, waar ons avontuur in augustus begon. We genoten van het strand, de hoge golven en sterke wind. ' avonds kuierden we over de gezellige nachtmarkt en vulden we onze magen in één van de vele eetstalletjes.

Sinds vier dagen "hangen" we weer in Bangkok. We wandelden een middag door Chinatown, vaarden nog een keer met de taxiboot, gingen weer eten bij onze favoriete adresjes...

Allemaal dingen die we straks thuis weer gaan missen, maar we komen hopelijk snel terug.

Nu is het tijd voor de kerstboom, kadootjes uitpakken, kuffelen met Rikkie en lekker weer slapen in ons eigen bed.

Tot snel!

1. An Sneyders:
    22 december 2018
    Wat een avontuur. Geweldig om jullie reis te volgen. Welkom terug in België. Prettige eindejaarsfeesten en een fantastisch 2019!!
  2. Havermans may:
    22 december 2018
    Het is geweldig om jullie reis zo te volgen. zo veel mooie plaatsen die jullie heb gaan bezoeken en landen top. nog een goede reis terug naar Belgie .en nog fijne kerstdagen en Gelukkige Nieuwjaar 2019!
  3. Elke:
    Goede vlucht terug!
    Genoten van de verhalen 😊
  4. Elke Kempen:
    22 december 2018
    Goede reis. Was fantastisch om jullie verhalen elke keer weer te lezen.